Helpdesk zwiększa jakość kontaktu i udoskonala komunikację poprzez internet
Uff. Zainwestowałeś już konkretne finanse w nowy portal internetowy dla lekarzy lub pacjentów. Tymczasem, Twoi reprezentanci raportują, że lekarze mają z nim problem. Sprawdziłeś -wszystko działa. Ale czy do końca? Czy ważny element komunikacji ma bład a Ty o tym nie wiesz?
Activeweb oferuje najnowszą usługę Medpass Helpdesk dla obsługi medycznych portali internetowych. Z helpdesk korzystają właściciele zarówno dużych medycznych portali korporacyjnych jak i właściciele portali tematycznych, portali dla pacjentów, portali edetailingowych lub innych serwisów medycznych.
Posiadając 8 lat doświadczeń w pracy z lekarzami i portalami opracowaliśmy procedury helpdesk zapewniające:
- Uwolnienie strony internetowej od błędów
- Rozpoznanie problemów lekarzy z nawigacjá na stronie
- Rozpoznanie brakujácych informacji na stronach
- Rozpoznanie problemów z nieaktualną informacją medyczną publikowaną w serwisie
- Monitorowanie jakości kontaktu z użytkownikiem. Pytanie nie może zostać bez odpowiedzi
- Monitorowanie zgłoszenia działania nieporządanego leku w wątkach dyskusyjnych i komentarzach
Usługa Medpass Helpdesk:
- Jest przystępna - w pakiecie miesięcznym od 990 pln netto z elastyczną umową na 3 miesięce dla pierwszego portalu
- Jest efektywna dla wielu projektów - kolejny portal to 30% taniej
- Udoskonala Twój projekt dając Ci kluczowe informacje o inwestycji
- Udostępnia liste zadań do naprawy dla Twojej agencji interaktywnej lub wewnętrznemu działu IT w firmie
- Zwiększa jakość komunikacji
- Zabezpiecza Twoją inwestycje
Usługa Medpass Helpdesk składa się z:
- linii telefonicznej i email dostępnej dla lekarzy i farmaceutów od 9-17, pon-pia
- programu snapABug który automatyzuje przesłanie problemu ze strony
- statystyki google analytics dzięki którym wiesz więcej o swojej stronie
- usługi Medpass dzięki której możemy indentyfikować lekarzy i farmaceutów
- systemu monitorowania zapytań do których masz dostęp i widzisz wszystkie zgłoszone błędy i problemy
Dane zbieramy podczas kontaktu z internautą:
- adres email zgłaszającego lub telefon kontaktowy
- login Medpass (medpass)
- opis problemu
- informacje o przeglądarce
- informacje o systemie operacyjnym (snapABug)
- adres IP (snapABug)
- lokalizację w postaci mapki (snapABug)
- screen ze strony, na jakiej użytkownik spotkał problem (snapABug)
- preselekcja problemu (błąd na stronie, błedna treść, brak informacji, nieporządane działanie leku)
Baza zgłoszeń należy do Activeweb i jest zgłoszona w GIODO w ramach systemu Medpass.
SnapABug jest narzędziem umożliwiającym użytkownikowi strony internetowej wysłanie zapytania dotyczącego problemu lub pytania, dotyczącego jej funkcjonowania. Prostota narzędzia sprawia, że korzystać może z niego każdy użytkownik.
Zaproś naszego konsultanta na dedykowaną pół-godzinną prezentacje Helpdesk.
Kontakt
-
Igor GnotCEOmobile: +48.501.760.490tel. +48.22.462.84.00email: biuro@activeweb.plmedpass:medpass.pl/igor
-
Rafał KowalczykNew Business Directormobile: +48.509.524.595tel.: +48.22.462.84.04medpass:medpass.pl/rafal.kowalczyk