interaktywne rozwiązania dla medycyny | leader in interactive medical strategy

Social Marketing od Activeweb

Activeweb zakończył szkolenie w zakresie prowadzenia kompleksowych kampanii Social Marketingowych w Princeton, USA.

30 marca Activeweb uczestniczył w Princeton w szkoleniu z zakresu social marketingu. W organizowanym przez Kru Research Boot Campie wzięli udział szefowie rozwoju m.in. Sanofi-Aventis, Roche, Novartis. Ten całodniowy warsztat w sercu amerykańskiego przemysłu farmaceutycznego był dostępny dla wąskiej grupy 15 osób i udostępnił Activeweb kluczowa praktyczna wiedze z prowadzenia kampanii w portalach społecznościowych dla produktów farmaceutycznych.

 

Social marketing to usługa promocji produktu poprzez portale społecznościowe gdzie każdy glos sie liczy. Osoby do których docieramy nie są anonimowe. W pełnym otwartym zakresie mogą uczestniczyć na równych z reklamodawca procesie dyskusji i promocji marki. Celem kampanii w portalach społecznościowych jest dotarcie do konkretnego konsumenta i zaangażowanie go w kontakt z Brandem oraz tematem na tyle, aby zdobyć jego przychylność i przekonać, aby stal sie ambasadorem produktu – polecił go swoim znajomym. Ten stary jak świat model marketingu szeptanego powraca w wielkim stylu w portalach typu facebook czy Openmedica.

 

Aktualnie portale, które umożliwiają dotarcie do szerokiego grona odbiorców to m.in.

  • facebook
  • youtube
  • twitter wraz z google buzz

 

Dla lekarzy specjalistów juz niebawem Openmedica 2.0 oferuje najwyższej jakości usługi mikrospołecznościowe. Juz teraz dostępne pod adresem beta.kardiolog.pl

 

Activeweb podczas szkolenia zdobył kwalifikacje z zakresu

  • budowa stron (fan pages) na facebook
  • budowa strategii komunikacyjnej na facebook
  • budowa aplikacji dla faceboo
  • ograniczenie i dostosowanie narzędzi społecznościowych do wymagań prawa farmaceutycznego i procedur firmy farmaceutycznej – wyłączanie funkcji, moderacja, dostosowanie
  • szkolenia w zakresie komunikacji i dobre praktyki
  • tworzenie scenariuszy komunikacji (przewidywanie)
  • konkursy – kreacja, prowadzenie, dystrybucja
  • analiza statystyczna
  • promocja strony w facebook ads
  • buzz – promocja strony poprzez blogi i zaangażowanie trend setterow

 

Activeweb posiada kompetencje w zakresie budowy map tunelowania ruchu pomiędzy portalami spolecznosciowymi, produktowymi, korporacyjnymi dla zwiększenia skuteczności działań w Internecie.

 

Dzięki zdobytym kompetencjom Activeweb rozwijamy portale dla lekarzy specjalistów Openmedica 2.0 które posiadają technologie stron mikrospołeczności lekarskich. To polski medyczny facebook. Możemy m.in.

  • zbudować strony ekspertów
  • zbudować zamknięte moderowane strony produktowych lub tematyczne tylko dla lekarzy
  • zbudować strony wokół tematów terapeutycznych i wytycznych ich leczenia
  • powiadamić znajomyych o najnowszej konferencji lub wydarzeniu
  • współdzielić wiedzę

 

Dzięki systemowi Medpass identyfikujemy lekarzy i pozwalamy efektywnie docierać do grupy targetowej dotychczas obsługiwanej wyłącznie przez sales force team.

Narzędzia

Drukuj wiadomość

Kontakt

Rafał Kowalczyk - New Business Director
Rafał Kowalczyk
New Business Director
mobile: +48.509.524.595
tel.: +48.22.894.06.30