interaktywne rozwiązania dla medycyny | leader in interactive medical strategy

Virtualcf.pl - Best Practice Case udanej spolecznosci web 2.0

Podczas konferencji 4th Emarketing Summit eyeforpharma w Monachium - Andreas Fuchs, Global eBusiness Director, Solvay - przedstawił społeczność virtualcf.pl jako kluczowe doswiadczenie firmy Solvay w budowie społeczności pacjentów

Portal www.virtualcf.pl powstał w 2004 roku i stanowi jedno z najważniejszych twardych źródeł doświadczeń zespołu Activeweb w budowie nowoczesnych społeczności pacjentów i lekarzy. Od teorii poprzez praktykę Activeweb wdrożył skuteczną strategie dotarcia i budowy portalu skierowanego do waskiej grupy pacjentow chorych na mukowiscydoze.

Podczas kongresu 4th Emarketing Summint Munich 2009 uczestnicy tej waznej i corocznej konferencji srodowiska firm farmaceutycznych mogli zapoznac sie z prezentacja jednego z kluczowych speakerow:

Effective disease management: How do you communicate with customers through virtual communities?

• Find out the best ways to build online communities in order to target specific information to physicians and patients

• Learn how you can provide a common platform to enable the exchange of information between your customer groups

• Discover the ways to enhance communication between patients and the public to encourage emotional support

Andreas Fuchs, Global eBusiness Director, Solvay

Cieszymy sie, iz nasz innowacyjny projekt sprzed 5 laty, w tej chwili stanowi jeden z kluczowych "Best Practice" w wdrozeniach spolecznosci web 2.0.

- Gdy tworzylismy projekt, nie uzywalismy slowa web 2.0. Teraz mozemy czerpac z tych doswiadczen bardziej niz inne firmy aby efektywnie budowac nowe portale spolecznosciowe. - mowi Igor Gnot, wspolautor strategii komunikacji i szef Activeweb - Dziekujemy firmie Solvay za szanse wdrozenia wspolnie tego projektu.

Narzędzia

Drukuj wiadomość

Kontakt

Rafał Kowalczyk - New Business Director
Rafał Kowalczyk
New Business Director
mobile: +48.509.524.595
tel.: +48.22.894.06.30