interaktywne rozwiązania dla medycyny | leader in interactive medical strategy

Infokioski – sposób na dotarcie do lekarzy

Activewb stworzył multimedialne infokioski dla firmy MSD. Badanie przeprowadzono podczas konferencji z udziałem tysiąca lekarzy, z których połowa wzięła udział w quizie.

Podczas XV Sympozjum Naukowo-Szkoleniowego Postępy w Alergologii i Pneumologii, które odbyło się na Uniwersytecie Jagielońskim w dn. 13 - 15. XI. 2008 r. Activeweb zorganizował cztery infokioski z quizem edukacyjnym, promującym kurs kształcenia podyplomowego, dzięki któremu można było zdobyć cenne nagrody. Infokioski przygotowane dla MSD, skoncentrowane były na leku Singulair. Lekarze wprowadzali - za pomocą kiosków - swoje dane osobowe i wypełniali ankietę charakteryzującą ich pracę oraz quiz. Ankiety wypełniło ponad 500 osób, biorąc pod uwagę fakt, że na konferencji było zarejestrowanych 1000 lekarzy.

Infokioski to specjalne mini komputery z dużymi ekranami dotykowymi sprawnie wkomponowane w stoiska konferencyjne. Infokioski przyciągają uwagę, umożliwiają lepsze przekazanie wiedzy, są dostępne przez cały czas trwania konferencji i budują pozytywną relację lekarza z firmą farmaceutyczną poprzez dostęp do prezentacji, quizów lub materiałów video. Efektowne zbudowany kiosk często staje się osią komunikacji z lekarzem na stoisku.

Wykorzystaj jego możliwości, dowiedz się jakie są najnowsze trendy i pomysły wykorzystania infokiosków.

Kontakt: pawel.jurczynski@activeweb.pl

Narzędzia

Drukuj wiadomość

Kontakt

Rafał Kowalczyk - New Business Director
Rafał Kowalczyk
New Business Director
mobile: +48.509.524.595
tel.: +48.22.894.06.30