interaktywne rozwiązania dla medycyny | leader in interactive medical strategy

Activeweb partnerem akcji Krajowego Centrum ds AIDS

Adaptujemy projekt agencji Martis aby uruchomić stronę kampanii Test na HIV - Jedyny sposób by być pewnym.

Activeweb Medical Solutions uruchomił stronę internetową kampanii "Test na HIV - Jedyny sposób by być pewnym. ".

Autorem projektu graficznego portalu jest agencja Martis.

Tegoroczna multimedialna kampania społeczna odbywa się pod Honorowym Patronatem Ministra Zdrowia Pana Marka Balickiego i dotyczy profilaktyki HIV/AIDS, skierowanej w tym roku do par heteroseksualnych pomiędzy 18 a 29 rokiem życia.

- Tegoroczna kampania jest prostsza, silniejsza bardziej oczywista...

Kampania 2004 to kolejna już akcja, organizowana pod wspólnym hasłem „Nie Daj szansy AIDS”. Poprzednie kampanie kierowane były do liderów społecznych, grup bardziej otwartych, rozważniejszych. Nawoływaliśmy kobiety do odpowiedzialności. Ostrzegaliśmy pary heteroseksualne, iż przeszłość bywa groźna. Kreowaliśmy model nowego podejścia do HIV/AIDS. Rozważnego, odpowiedzialnego, pełnego zrozumienia. Popularyzowaliśmy testy w kierunku HIV/AIDS jako jedyny sposób by być pewnym. Dzięki prowadzonym akcjom polskie społeczeństwo coraz lepiej rozumie problem, odnosi go do wymiaru „ja” ...ale problem HIV/AIDS nie zniknął. Rozważniejsze zachowania pozostają domeną grup odpowiedzialnych, do których odnosiliśmy się we wcześniejszej komunikacji - piszą autorzy kampanii, agencję Martis.

Activeweb był odpowiedzialny za jej szybkie przystosowanie i wdrożenie w internecie na podstawie przygotowanych projektów oraz jego integracje z istniejącym portalem Krajowego Centrum ds AIDS oraz hostiniem.

Narzędzia

Drukuj wiadomość

Kontakt

Rafał Kowalczyk - New Business Director
Rafał Kowalczyk
New Business Director
mobile: +48.509.524.595
tel.: +48.22.894.06.30