interaktywne rozwiązania dla medycyny | leader in interactive medical strategy

Closed Loop Marketing

Activeweb buduje strategie marketingowe oparte na CLM. Z wykorzystaniem reprezentantów, internetu, technologii oraz efektywnej metodologii zmieniamy strategie dotarcia firm farmaceutycznych na bardziej efektywne i mierzalne.

closed loop marketing - zobacz więcej

eDetailing

Wykorzystaj najnowsze zdobycze identyfikacji lekarzy online oraz metodologie zmiany opinii poprzez celowane dzialania eDetailingowe.

eDetailing - zobacz więcej

Kampanie marketingowe

Activeweb projektuje kampanie marketingowe z wykorzystaniem kanałów klasycznych BTL oraz innowacyjnych TTL jak internet. Jesteśmy liderem w wykorzystaniu internetu w medycynie. Activeweb korzysta z szerokiej bazy uźytkowników Medpass oraz z kanałów dystrybucji swoich partnerów (CMP).

kampanie marketingowe - zobacz więcej

Activeweb stworzyl sieć portali medycznych Openmedica

Zarządzanie projektami

Activeweb prowadzi projekty medyczne z wykorzystaniem systemow korporacyjnych (EPM,SIMPLE,PRINCE 2,SCRUM). Nasze kompetencje pozwalaja na budownie krajowych i zagranicznych projektów pod pełną kontrolą.

referencje - zobacz więcej

Badania i rejestry medyczne

Activeweb bada zachowanie lekarzy uczestniczących w projektach medycznych, stale współpracuje z kluczowymi producentami sprzętu (HP, Apple) i tworzy nowe metody zarządzania badaniami naukowymi i rejestrami medycznymi.

Jesteśmy autorem ogólnopolskich rejestrów z wykorzystaniem technologii internetowych oraz mobilnych. Wdraźamy największe sieci badaczy w polsce.

Nasze doświadczenie buduje niezbędne procedury prowadzenia projektów, zabezpieczenia technologii, helpdesks, komunikacji z klientem i badaczami.

badania i rejestry medyczne - zobacz więcej

Activeweb analizuje zachowanie lekarzy. Dostarczamy lekarzom informacje i narzędzia dzięki którym mogą wykonać swoje zadania szybko i w oczekiwany sposób. Realizujemy produkty wsparcia sales force, tworzymy efektywne narzędzia komunikacji mobilnej, tworzymy miejsca i społeczności web 2.0 w internecie.

marketing