interaktywne rozwiązania dla medycyny | leader in interactive medical strategy

Helpdesk zwiększa jakość kontaktu i udoskonala komunikację poprzez internet

Uff. Zainwestowałeś już konkretne finanse w nowy portal internetowy dla lekarzy lub pacjentów. Tymczasem, Twoi reprezentanci raportują, że lekarze mają z nim problem. Sprawdziłeś -wszystko działa. Ale czy do końca? Czy ważny element komunikacji ma bład a Ty o tym nie wiesz?

Activeweb oferuje najnowszą usługę Medpass Helpdesk dla obsługi medycznych portali internetowych. Z helpdesk korzystają właściciele zarówno dużych medycznych portali korporacyjnych jak i właściciele portali tematycznych, portali dla pacjentów, portali edetailingowych lub innych serwisów medycznych.

Posiadając 8 lat doświadczeń w pracy z lekarzami i portalami opracowaliśmy procedury helpdesk zapewniające:

  • Uwolnienie strony internetowej od błędów
  • Rozpoznanie problemów lekarzy z nawigacjá na stronie
  • Rozpoznanie brakujácych informacji na stronach
  • Rozpoznanie problemów z nieaktualną informacją medyczną publikowaną w serwisie
  • Monitorowanie jakości kontaktu z użytkownikiem. Pytanie nie może zostać bez odpowiedzi
  • Monitorowanie zgłoszenia działania nieporządanego leku w wątkach dyskusyjnych i komentarzach

Usługa Medpass Helpdesk:

  • Jest przystępna - w pakiecie miesięcznym od 990 pln netto z elastyczną umową na 3 miesięce dla pierwszego portalu
  • Jest efektywna dla wielu projektów - kolejny portal to 30% taniej
  • Udoskonala Twój projekt dając Ci kluczowe informacje o inwestycji
  • Udostępnia liste zadań do naprawy dla Twojej agencji interaktywnej lub wewnętrznemu działu IT w firmie
  • Zwiększa jakość komunikacji
  • Zabezpiecza Twoją inwestycje

Medpass Helpdesk

Usługa Medpass Helpdesk składa się z:

  • linii telefonicznej i email dostępnej dla lekarzy i farmaceutów od 9-17, pon-pia
  • programu snapABug który automatyzuje przesłanie problemu ze strony
  • statystyki google analytics dzięki którym wiesz więcej o swojej stronie
  • usługi Medpass dzięki której możemy indentyfikować lekarzy i farmaceutów
  • systemu monitorowania zapytań do których masz dostęp i widzisz wszystkie zgłoszone błędy i problemy

Dane zbieramy podczas kontaktu z internautą:

  • adres email zgłaszającego lub telefon kontaktowy
  • login Medpass (medpass)
  • opis problemu
  • informacje o przeglądarce
  • informacje o systemie operacyjnym (snapABug)
  • adres IP (snapABug)
  • lokalizację w postaci mapki (snapABug)
  • screen ze strony, na jakiej użytkownik spotkał problem (snapABug)
  • preselekcja problemu (błąd na stronie, błedna treść, brak informacji, nieporządane działanie leku)

Baza zgłoszeń należy do Activeweb i jest zgłoszona w GIODO w ramach systemu Medpass.

SnapABug jest narzędziem umożliwiającym użytkownikowi strony internetowej wysłanie zapytania dotyczącego problemu lub pytania, dotyczącego jej funkcjonowania. Prostota narzędzia sprawia, że korzystać może z niego każdy użytkownik.

Zaproś naszego konsultanta na dedykowaną pół-godzinną prezentacje Helpdesk.

Kontakt